torstai 5. toukokuuta 2011

Olevinaan taas liian vähän aikaa tehdä....

...yhtään mitään.
Tämä viikko on taas mennyt ihan hujauksessa. Työpäivän jälkeen olen ollut- ihan pihalla, joka päivä paitsi keskiviikkona. Silloin kävin äitini luona korjaamassa hänen veroehdotuksensa.
Muina iltoina olen sitten haravoinut, haravoinut ja haravoinut. :)
Perunoille olen laittanut pihalle laatikon valmiiksi, istuttamaan pääsee kunhan multa lämpenee.
Mehitähtiä nostin hiukan ylöspäin penkissä kun olivat niin märässä notkossa kauan, kun lumet suli.
Hakettakin tuli taas tehtyä muutama Ikean kassillinen.
Kasvihuoneessa on jo alkanut näkyä pieniä salaatteja ja lehtikaalia. Ja Vili on niin kova auttamaan että pelkään menettäväni joka ikisen taimen mikä on noussut maan pinnalle ja ne mitkä on mullan alla itämässä on vaarassa menettää kasvukautensa jo ennen kuin se edes alkaa. :) Vili meinaan kaivaa multaa niissä paljuissa missä multa on näkyvissä ja joko istuu tai makaa niissa paljuissa jotka olen suojannut harsolla. Heti kun katson sitä pahallasilmällä se pomppaa sieltä iloisena -hei huomasitko minä autan tai voi kiitos kun olet oikein petin minulle tänne tehnyt. Ole siinä sitten vihainen :)
Ulkohuussi odottaa jo maalausta samoin kuin kuistikin. Ehkäpä jo viikonloppuna voi senkin urakan aloittaa, jos vaan ei enää tulisi yöpakkasia.
Kamera ei ole edes päässyt ulos asti, joten kuvia ei ole. Lintuja tai perhosiakaan ei ole tällä viikolla oikein näkynyt. Toivottavasti taas viikonloppuna ilmestyvät, kun ilmat lämpenee.
Kummallista miten koko ajan tuntuu että pitäisi ehtiä enemmän. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ja kumarrus! Kiva kun jätit kommenttisi.